روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمانها نقش مهمی دارند.
مشاور رییس سازمان و رییس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی گفت : تعالی یکی از موضوعاتی است که همیشه وبویژه در عصر کنونی در سازمان ها مورد توجه مدیران و مسئولان بخش های مختلف قرار گرفته است چرا که بهبود وپیشرفت در امور ، نیازمند توجه به این مفهوم و سازوکارهای آن است.
به گزارش واحد اطلاعات واخبار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، مهندس عزیز سیدی افزود: تعالی سازمانی باعث می شود که سازمانها سرآمدی خود رامحک زده واز طریق یادگیری ، نوع آوری وبهبود مستمر، به بازنگری در وضع موجود وبرنامه ریزی برای بهبود اهتمام ورزند.
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه روابط عمومی ها در هر نهاد ودستگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردارد هستند توجه به رشد وتعالی آن امری ضروری می باشد.
سیدی ادامه داد : وجود کارکنان با تجربه و متخصص در امر اطلاع رسانی ، استفاده بهینه از منابع وقابلیت ها ، تهیه امکانات ،داشتن مناسبات مطلوب با بخش های درون وبرون سازمانی با هدف ایده پردازی و ایجاد خلاقیت می تواند روابط عمومی ها را برای رسیدن به اهداف خود یاری کند.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در تعامل با دستگاهها واصحاب رسانه اظهار داشت : با توجه به اینکه 53درصد جمعیت کل استان در مناطق روستایی واقع هستند یکی از مهمترین برنامه های روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی تعامل با کشاورزان ، دامداران ، تولید کنندگان محصولات غذایی با هدف تبیین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و ترویج اهداف شعار امنیت غذایی می باشد.
سیدی درپایان گفت : در سال گذشته با هماهنگی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی بیش از اهزارو 683 خبر پخش شده از صداوسیما ،تهیه 11هزار فریم عکس از مراسمات و رویدادهای بخش کشاورزی،برگزاری تورهای خبری و سفرهای استانی اهل رسانه در بخش های مختلف کشاورزی و هماهنگی برای بازدید از نمایشگاههای بین المللی ،بزرگداشت مناسبتهای ملی و مذهبی وتبلیغات محیطی در فضای داخلی سازمان و سطح شهر و…انجام شده است.