خدمت گذاری محور اصلی فعالیت ها در بخش کشاورزی است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل شیلات و مدیر تعاون روستایی هرمزگان با حضور در مرکز سامد استان ضمن پاسخگویی به سوالات، درخواستها و پیشنهادات مردم شریف هرمزگان در حوزه کاری خود ، به خدمت گذاری به عنوان محور اصلی فعالیت های بخش کشاورزی استان تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در این نشست تاکید شد : بی شک اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به ویژه بخش کشاورزی یک اولویت است و حضور در این برنامه نیز در همین راستا بوده است.
در این نشست مدیران پس از شنیدن سوالات و پیشنهادات مردم از طریق سامانه سامد، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادرکرد.
تمامی درخواست های مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و دستگاه خدمات رسان نیز موظف است نتیجه را به استانداری اعلام کنند و همچنین مردم می توانند از طریق مرکز سامد پیگیری در خواست های خود را انجام دهند.