روابط عمومی عملکردی مدیریتی است که تمایل و نگرش عموم را ارزیابی کرده و سیاست ها، خط مش ها و روش های یک سازمان را با منافع عمومی هماهنگ ساخته و برای در ک و پذیرش عموم، برنامه عمل تهیه کرده و سپس برنامه ریزی های اجرایی را ارائه می دهد.
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : باید با بررسی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی ها و رفع مشکلات آنها، این بخش را در راستای رسیدن به اهداف عالی خود که همان انتقال سیاست گذاری های سازمان ها به جامعه هدف می باشد یاری کرد.
به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، منصور بنگاه در دیدار با مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: امید است که روابط عمومی استانداری هرمزگان با انعکاس مشکلات روابط عمومی های دستگاههای اجرای به مقام عالی استان، بستر فعالیت های تخصصی این واحد ها را در دستگاههای اجرایی بیش از پیش فراهم سازد.
وی با اشاره با اینکه نقش رسانه ها در انعکاس رویداد های دستگاههای اجرایی حائز اهمیت است، اظهار داشت : یکی از برنامه های سازمان جهاد کشاورزی تعامل با رسانه هایی همچون صدا و سیما ، خبرگزاری ها و مطبوعات استانی و کشوری می باشد.
بنگاه افزود : اخیرا در نشستی که با مسئول خبرگزاری مهر داشته ایم موضوع تعامل بیشتر این خبرگزاری با سازمان جهاد کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در راستای ارتقاء و قوت این روند تعاملی، نشست هایی در طول سال با سایر خبرگزاری ها نیز انجام خواهد شد.
در ادامه مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: استاندار جدید نگرش مثبتی به روابط عمومی ها دارد و ایشان از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حمایت های لازم را به عمل می آورد.
عزتی افزود : باید با برنامه ریزی مناسب شاخص هایی برای فعالیت های روابط عمومی ها تدوین شود که بر اساس آنها، این بخش مهم، قابل ارزیابی باشند.
وی اضافه کرد: پیشنهاد می شود روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص برگزاری جشنواره روابط عمومی استان؛ طرحها، پیشنهادات خود را در خصوص برنامه ریزی و اجرای این جشنواره ارائه دهد.