مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه  وظیفه رسیدگی به امورات پرسنلی کارکنان از اصلی ترین ظایف اداره امور شاغلین می باشد، گفت: یکی از اقدامات مهم انجام شده در این بخش ، ساماندهی پرونده های پرسنلی کارکنان به شکل رایانه ای و الکترونیکی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، ” علی جامعی” افزود: از ابتدای اجرای این طرح که از اول آذرماه سال گذشته آغاز شده است، 700 پرونده بایگانی الکترونیک شده و اسناد موجود  در آن اسکن، جانمایی و اوراق هر پرونده به تفکیک عناوین طبقه بندی شده به صورت برگ به برگ به تعداد حدود 120 هزار برگ در نرم افزار بایگانی الکترونیک ثبت شده است.

وی اظهار داشت: در این طرح تمامی اسناد و مدارک پرونده های پرسنلی کارکنان از جمله احکام کارگزینی، مدارک تحصیلی، شغلی و غیره بصورت اسکن شده در پرونده های کامپیوتری ثبت شده است.

جامعی، هدف از اجرای این طرح که بعنوان تحولی اساسی در حفظ و نگهداری اسناد پرسنلی محسوب می شود را دسترسی آسان و سریع به مدارک مورد نیاز، حفظ و نگهداری مطابق واقعیت اطلاعات پرونده ای و همچنین ساماندهی و رسیدگی به نواقص مدارک و تکمیل آن عنوان و اضافه کرد: در آینده نزدیک با استمرار و تکامل این طرح می توان از مزایای بیشتری نسبت به بایگانی پرونده های سنتی بهره مند و همچنین فضاهای اداری به نحو موثرتری استفاده کرد