رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، امروز در سامد پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولان در بستر سامد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواستهای مردمی بود.
باقرزاده با بیان اینکه از آغاز سال جاری، 79فقره درخواست از طریق سامانه سامد (111) پاسخ داده شده است، گفت: از این میزان 64 مورد درخواست، 9فقره شکایت و پنج فقره انتقاد و یک فقره گزارش مورد بررسی و منجر به جوابیه شده است.
وی افزود: نامه های سفر ریاست محترم جمهور 193فقره بوده که در فرآیند رسیدگی نتیجه قطعی قرار گرفته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، سامد را بستر ارتباطی مناسبی بین مردم و دولت برشمرد و با تأکید بر اثربخشی سامانه سامد بعنوان یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در راستای خدمتگذاری به مردم، تصریح کرد: این سازمان پیگیری درخواست های مردمی را جزء وظایف ذاتی خود می داند و تمام امکانات خود را در راستای رفع مشکلات مردم شریف استان بسیج نموده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل مؤثر و سازنده دستگاه ها، پاسخگویی با سرعت، دقت و مطابق ضوابط و مقررات به درخواستهای مردمی ارجاعی دربستر سامد، موجبات افزایش اعتماد عمومی را فراهم کند.
باقرزاده همچنین گفت: شهروندان هرمزگانی می توانند با ارائه نظرات، پیشنهادات، درخواست ها و شکایت خود از طریق سامانه سامد (111) ما را در بهبود شاخص های عملکرد و انجام بهتر برنامه های آتی سازمان، یاری کنند.
انتهای پیام/