به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات گفت: سازمان جهاد کشاورزی امروز سه شنبه 10 دیماه از ساعت 9 الی 11، پاسخگوی مردم از طریق «سامانه سامد» سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت بود.
وی تصریح کرد: مردم از سراسر استان ضمن ارتباط مستقیم با مسئولان از طریق سامانه، درخواست ها ومشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را نیز دریافت نمودند.
مرادی افزود: سامانه سامد به منظور تسهیل در برقراری ارتباط مردم با دولت راه اندازی شده است و این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مستقیم به مسئولان مورد نظر انتقال دهند.
این مقام مسئول بیان داشت: بیش از 41 درخواست از ابتدای سال جاری از طریق سامانه سامد دریافت کرده ایم که از این تعداد 31 فقره درخواست و 10 مورد نیز شکایت بوده است که مورد بررسی قرار گرفت و منجر به جوابیه گردید.
مرادی اضافه کرد: نامه های دریافتی مردم از سفر ریاست جمهوری نیز 193 فقره بوده است که به کلیه درخواست ها پاسخ داده شد و گزارش آن نیز به نهاد ریاست جمهوری اعلام گردید.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات در پایان گفت: سازمان جهادکشاورزی پیگیری درخواست های مردمی را وظیفه ذاتی خود می داند و تمامی امکانات خود را در جهت رفع و پاسخگویی به آن ها به کار خواهد گرفت.